کسب درآمد از ارز مجازی wcx

در این وبلاگ کسب درآمد از ارز مجازی wcx از طریق زبر مجموعه گیری و افزایش ارزش این ارز آموزش داده می شود

کسب درآمد از ارز مجازی wcx

در این وبلاگ کسب درآمد از ارز مجازی wcx از طریق زبر مجموعه گیری و افزایش ارزش این ارز آموزش داده می شود

خرید و فروش ارز دیجیتالی wcx در سطح جهانی

وایت پیپر

خرید و فروش ارز دیجیتالی در سطح جهانی

ICO (فروش اولیه سکه) در 1 دسامبر 2017 آغاز می شود.

پیش راه اندازی

تقاضای فوق العاده زیاد.

983883 نفر از 177 کشور مختلف ثبت نام کرده اند.

هدف

تبدیل شدن به بزرگترین و دوست داشتنی ترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال در دنیا.

و ارائه یک الگوی جدید برای خرید و فروش ارز دیجیتال با تمرکز بی وقفه بر روی رضایت مشتری.

فرصت

یک تغییر اساسی.

ارز های دیجیتالی در حال تغییر روش زندگی مردم، خرج کردن، به دست آوردن و افزایش پول در سراسر دنیا هستند. تجارت، سریع ترین بازار درحال رشد را به وسیله صنعت ارز دیجیتالی در قالب خرده فروشان و موسسات دخیل در اختیار دارد.

میزان تبادل ارز رمز نگاری شده (cryptocurrency) در سطح جهانی در حال افزایش است. (بر اساس USD)

رشد بسیار سریع، اما قابل نفوذ.

میزان تبادل روزانه ارز رمز نگاری شده (cryptocurrency) به طور میانگین 3.8 میلیارد (بر اساس USD) در طی 3 ماه گذشته تخمین زده می شود. اما با وجود چنین رشد سریعی، همچنان نقش کمرنگی را در مقایسه با معاملات صورت گرفته در بازار های سنتی ایفا می کند.

میزان تبادل روزانه ارز دجیتالی در مقایسه با NASDAQ و Forex (خرید و فروش ارز کاغذی). میزان تبادل ارز دیجیتالی می تواند در طی دو دهه آینده به اندازه 1000 برابر رشد داشته باشد.

مسئله

سایت های مبادله کننده موجود هزینه بر و ناکارآمد هستند.

و آن ها برای خدمت رسانی به تمام مردم دنیا ساخته نشده اند. شکایت مشتری ها در مورد کندی در خرید و فروش، تاخیر طولانی برای حمایت از مشتری و کمبود سرمایه بسیار شایع است. ارزش کمی برای مشتری در نظر می گیرند و پلتفرم های موجود تنها به دلیل نبود جایگزین های خوب مورد استفاده قرار می گیرند.

تقاضای قابل توجهی برای تبادلاتی در سطح جهانی که سازگار و دارای ساختار حرفه ای است که بتواند صنعت را در جهت معیار های عملکردی، پایداری و کم هزینه بودن پیش ببرد، وجود دارد.

یک بازار متلاشی شده، بدون هیچ رهبر مشخصی.

راه حل

یک ارزش گذاری متقاعد کننده.

قیمت ارزان + تجربه کاربر برتر. شما در WCX بهترین هر دو را خواهید داشت: "پیشروی در صنعت با هزینه کم" به همراه "عملکرد اجرایی باور نکردنی". با افزایش رشد WCX، مقدار وجهی که ما برای مشتری ها فراهم می کنیم نیز افزایش می یابد، که این موضوع بر روی تقویت متقابل "ساخته شدن بیشتر (افزایش) موجودی" و "تقاضای شبکه ای" تاثیر می گذارد.

با رشد WCX، توانایی ارائه خدمات در بالاترین سطح افزایش می یابد.

کم هزینه برای همه.

WCX سود مالی حیرت انگیزی را ارائه می دهد. تنها با کسر 0.1% به ازای هر مبادله، پول به حساب شما پرداخت می شود. هیچ هزینه شارژی از سازنده (maker) دریافت نمی شود. WCX از ابتدا به صورت متفاوتی برای اطمینان از تمرکز بر روی پایین نگه داشتن قیمت ها طراحی شده است.

کمتر پرداخت می کنید، بیشتر نگه می دارید. در طولانی مدت، پول بیشتری در جیب هایتان باقی می ماند.

هزینه های WCX، چهار برابر از میانگین تجارت و تا ده برابر از مبادلات موجود کمتر است.

تجربه کاربر برتر

طراحی ساده. مهندسی پیشرفته. ویژگی های منحصر به فرد. ساختار و نقش نهایی: WCX هر چیزی که شما باید مبادله کنید را در داشبوردی ساده و راحت قرار می دهد.

داشبورد خرید و فروش WCX، برای تداوم استحکام و پایداری طراحی شده و از تمام فناوری های جدیدی که داری قدرت و عملکرد زیادی برای ایجاد سطحی جدید هستند، بهره می گیرد، که در واقع همه آن ها به صورت یکسان عمل می کنند.

خطوط اتصالی، سریع و روان هستند و کار کردن با آن ها آسان است. این خطوط برای کار بر روی دستگاه های مختلف با صداقت قابل توجهی طراحی شده اند. این موضوع خرید و فروش در WCX را همانند آب خوردن می کند.

سیستم های تبادل کننده با عملکرد بسیار بالا که به تبادل کنندگان، چه تازه کار و چه حرفه ای خدمات ارائه می کنند، می توانند با بیش از 300 شاخص، شخصی سازی شوند.

در زمان راه اندازی، WCX از شاخص هایی چون BTC، ETH، XRP، LTC، XMR وUSDT پشتیبانی می کند. و همچنین از محصولات و بازار هایی که پس از راه اندازی طراحی می شوند.

موتور خرید و فروش

1 میلیون تراکنش در هر ثانیه.

دلیلی دارد که ما به موتور خرید و فروش WCX می گوییم "Juggernaut". این موتور توانایی انجام بی وقفه 1 میلیون تراکنش در هر ثانیه را داراست.

سایت های خرید و فروش ارز های دیجیتالی موجود، تنها توانایی تحمل حداکثر 50 هزار تراکنش در هر ثانیه را دارند. با 1 میلیون تراکنش در هر ثانیه، WCX یک محصول کاملا متفاوت با انعطاف پذیری بالا و قدرت زیاد در فراهم آوری سرعتی چشمگیر به شمار می رود.

موتور تبادل کننده WCX قدرتی با 20 برابر قدرت سایر موتور ها ارائه می دهد.

موتور خرید و فروش WCX از انواع سفارش های عادی شما بیشتر به دردتان می خورد. بازار خود را به آسانی ارائه کنید، محدود کنید، متوقف کنید، فعایت خود را کم کنید و سفارش هایی که دقیقا همانطور که شما انتظار دارید کار میکنند را مسدود کنید، با سرعتی بی نظیر و باور نکردنی

این موتور با همان فناوری ای که سرمایه بزرگترین تبادلات در دنیا را کنترل می کند، ساخته شده است. همه این اتفاقات در پشت صحنه رخ می دهد، اما شما تفاوت را در جهات مختلف احساس خواهید کرد.

پس چنانچه شما یک حرفه ای که سال هاست در زمینه تجارت و تبادل فعالیت می کند باشید یا کسی که تازه فعالیت خودش را شروع کرده است، به زودی می توانید ارز های دیجیتالی را در بیشترین سرعت و کمترین میزان کندی خرید و فروش نمایید.

API ما: تقویت شده، آسان و قدرتمند. به صورت مستقیم و به وسیله REST، Websocket یا FIX به سیستم تبادل کننده WCX متصل شوید و خرید و فروش را آغاز کنید. تمام اطلاعتی که می خواهید را به دست آورید و برنامه های تبادلی خود را تها با نوک انگشتان خود اجرایی کنید.

امنیت

از ابتدا با دادن اولویت به حریم خصوصی و امنیت ساخته شده است.

در طراحی WCX امنیت و حریم خصوصی ویژگی های بنیادی هستند. پلتفرم طوری طراحی شده که در ابتدا حریم خصوصی شما را تامین کند، و امنیت در تمام سیستم جریان دارد: احراز هویت 2 فاکتوری، رمز گذاری در بالاترین سطح امنیت، امنیت در انتقال و ...

WCX از روش های گوناگون و امنیت چند لایه برای اطمینان بخشی به حفاظت از کیف پول های ارز دیجیتال ما، شبکه و سرور ها، به اندازه نرم افزار ما و اپلیکیشن های سایت استفاده می کند.

98% سرمایه مشتری ها در انبار سرد (کولد)، به دور از دسترس حمله کننده ها در تمام مدت نگهداری می شود

در سراسر جهان

در 190 کشور مختلف تنها در یک روز.

ارز دیجیتال، جهانی بدون مرز را می طلبد. ما می خواهیم که هر کسی قدرت WCX را تجربه کند. به همین دلیل است که ما بر روی رساندن پیام خود و گشودن در های WCX به روی همه مردم در سراسر دنیا تاکید داریم. در روز اول، WCX به 20 زبان مختلف راه اندازی خواهد شد.

پشتیبانی از مشتری

ما هوای شما را داریم.

تیم پشتیبانی از مشتری ما به صورت بی وقفه برای پاسخ به سوالات و رفع نگرانی های شما در دسترس است، حتی در ساعتی که تقاضا زیاد است.

راهنمای قدم به قدم سایت شما را برای برپایی و آشنایی با ویژگی های فوق العاده WCX راهنمایی می کند. و یک مرکز پشتیبانی جامع و قابل جستجو در 12 زبان مختلف برای پاسخگویی سریع و بدون زحمت در دسترس شما خواهد بود.

گروه

یک مجموعه موفق

در هسته مرکزی، WCX مجموعه ای است که به وسیله تکنولوژی در هر لایه ای تقویت می شود. گروه ما از افرادی با سابقه که تجربه زیادی در Silicon Valley و وال استریت در حوزه تولیدات نرم افزاری مصرف کنندگان و مبادلات بازاری و مالی طی چند دهه را دارند، تشکیل شده است.

WCX از تفکر بکر و فعالیت قوی قدردانی می کند.ما بهترین بهترین ها را برای تولید، بازاریابی، مدیریت و پشیبانی محصولاتمان استخدام می کنیم.

طرح تجارت

اثبات شده. قابل پیشبینی. سود آور.

طرح تجارتی ما ساده است. WCX به ازای هر مبادله در پلتفرم تنها مقدار 0.1% از موجودی تراکنش را بر می دارد. مشتری های خوشحال بیشتر موجب افزایش میزان تبادلات گشته و در نتیجه درآمد بیشتر می شود.

اولین هدف ما رسیدن به 1 میلیارد (بر اساس USD) تراکنش روزانه پس از گذشت 24 ماه از راه اندازی می باشد. هدف دوم ما رسیدن به 3 میلیارد (بر اساس USD) تراکنش روزانه پس از 5 سال است.

پیش بینی درآمد 5 ساله. همه اعداد به میلیون (بر اساس USD) هستند.

استراتژی برای به دست آوردن مشتری

تمرکز بی وقفه بر روی رضایت مشتری.

داشتن یک استراتژی اساسی برای به دست آوردن مشتری موضوعی حیاتی برای هر تجارتی است، مخصوصا برای تجارتی که وارد فضای شلوغ ارز دیجیتالی می شود.

ما به بازاریابی هوشمندانه معتقدیم - دست یابی به مشتری های علاقه مند و ساختن مرکزی برای مشتری های خوشحال که روند خرید و فروش را ادامه می دهند. جامعه ارز های رمزگذاری شده (cryptocurrency) حامی یکدیگر هستند و لفظ خدمت رسانی عالی به سرعت در حال گسترش است.

ما پیام خود را به وسیله کمپین های مردمی و مدیران جوامع محلی در یک مقیاس جهانی انتشار می دهیم. پیام ما ساده و قابل فهم در همه مرز ها است: هزینه کم + خدمت رسانی باور نکردنی

ICO (فروش اولیه سکه)

جزئیات

توزیع موجودی

در ICO، هر 10 WCXT برابر است با 1 USD

WCX ICO یک پوشش پنهان ثابت خواهد داشت. 8% ژتون های به مجموعه WCX و مشاوران تعلق دارد، 5% آن ها به بازار های پیش از ICO و بخشش ها تعلق دارد و 87% آن ها به خریداران می رسد (که شامل کسانی که پیش از ICO به میزان زیادی ژتون خریداری کرده اند). جوایز برای خریداران قدیمی فعال می شود.

تمامی ژتون های فروخته نشده نابود خواهند شد. موجودی باقیمانده، تمامی موجودی WCXT خواهد بود

مدت زمان اختصاص یافته برای ICO، تنها زمان ارائه و فروش WCXT به عموم خواهد بود.

از سرمایه به دست آمده در ICO برای دست یابی به مشتری، تحقیق و توسعه و استخدام بهترین ها در حوزه توسعه نرم افزاری، امنیت، بازاریابی و پشتیبانی از مشتری استفاده خواهد شد.

به محض این که ICO آغاز شود، WCX یک محصول کاملا کاربردی خواهد داشت که به شما امکان می دهد قبل از تصمیم گیری برای شرکت یا عدم شرکت در روند فروش ژتون دقیقا باید در انتظار چه چیزی باشید.

توزیع موجودی WCXT

WCXT چیست؟

شما به عنوان دارنده WCXT، از درآمد حاصله WCX سهیم هستید.

20% تمام درآمد حاصله بوسیله WCX به صورت خودکار به دارندگان WCXT می رسد، که مقدار آن به سهم هر دارنده از کل مقدار ژتون ها بستگی دارد.

WCX به عنوان سایت خرید و فروش ارز دیجیتالی (صرافی دیجیتالی) مقادیر زیادی از ارز های دیجیتالی را دریافت می کند که نشان می دهد پول به حساب دارندگان WCXT به وسیله ارز های دیجیتالی مختلفی پرداخت می شود. از این رو داشتن WCXT معادل داشتن درآمدی از ارز های دیجیتالی متنوع می باشد.

وجوه پرداختی به صورت ماهانه واریز می شود. برای دریافت وجه، شما می تواند WCXT هایتان را در کیف پول WCX تان داشته باشید یا بوسیله یک آدرس معتبر ERC20 می توانید به صورت کاملا ایمنی به کیف پول WCX تان متصل شوید.

درآمد ماهانه شما مساوی است با 20% درآمدی که به وسیله WCX در یک ماه گذشته بدست آمده است، ضربدر مقدار WCXT های شما د زمان پرداخت، تقسیم بر تعداد تمامی WCXT های موجود. تاریخ پرداخت برای هر سال در بخش پیشرفته سایت WCX در دسترس خواهد بود.

درآمد ماهانه = (20% درآمد ماه قبل WCX) ضربدر (تعداد ژتون های شما) تقسیم بر تعداد کل ژتون ها

WCXT یک ژتون ERC20 بوده که روی Ethereum blockchain منتشر می شود.

آماده سازی برای ICO

شما برای خرید WCXT به BTC و یا ETH نیاز خواهید داشت. بدانید که در کشورتان از کجا می توانید BTC بدست آورید

قرارداد صادقانه

صداقت در هر کاری که می کنیم.

مهمتر از تمام این موارد، WCX در تلاش است با کمال صداقت و در نظر گرفتن موارد اخلاقی خدمت رسانی کند. WCX با تمام قوانین و مقرراتی که حوزه قضایی تعیین می کند، موافقت می کند.

مقررات ارز دیجیتالی امروزه در حال گسترش در سطح جهان است. ما در جایی که مقررات واضع و صریح نباشد، به صورت فعالانه به دریافت راهنمایی در حوزه قضایی می پردازیم.

اگر یک دستگاه قضایی از نظر قانونی تصمیم به ممنوعیت یا دشوار کردن تبادل ارز دیجیتالی برای شهروندانش بگیرد، اگرچه WCX تمام تلاش خود را برای به کار گیری ساختار های قانونی برای تطابق با این موضوع به کار می گیرد، اما ممکن است مجبور به توقف خدمت رسانی به شهروندان تحت نظر آن دستگاه قضایی شود. این امر می تواند منجر به کاهش میزان خرید و فروش و در نتیجه کاهش وجه پرداختی (درآمد) شود. این ریسکی است که خریداران WCXT باید در تصمیم گیری خود به آن توجه کنند.

WCX هرگونه فعالیت مربوط به خرید و فروش مشکوک را ضبط و بررسی می کند. هر شخص یا گروهی که از WCX در جهت اقدامات غیر قانونی مانند پول شویی و فرار مالیاتی استفاده کند، با او برخورد خواهد شد و او باید پاسخگو باشد. WCX با مراجع قانونی در سطح جهانی توافق می کند و همچین اقداماتی را به آن ها جهت بررسی گزارش می کند.

با ما همراه باشید

ثبت نام کنید

ما را در توییتر دنبال کنید

ما را در شناساندن WCX به دنیا کمک کنید. به بیش از 250 نفر از کسانی که در پروژه ترجمه شرکت می کنند بپیوندید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.